Feedback

Dacă tot am fost aşa de harnică astăzi cât să recuperez câte ceva din lipsa de activitate din ultima vreme, am şi eu o rugăminte pentru (eventualii) cititori. Mi-ar pinde bine orice părere vis-a-vis de conţinutul blogului. În speţă, vreau să ştiu dacă postările sunt prea personale sau prea „turistice” sau nu destul de amuzante sau neinteresante sau mai ştiu eu ce. Iar despre poze, dacă sunt la o rezoluţie ok, dacă sunt frumoase 🙂 (să pot să-i transmit laude lui Radu, nu de alta), dacă ar exista o manieră mai bună de „prezentare” a lor pe-aici pe blog, etc. În fine, ideea e ca orice comentariu e bine-venit. After all, blogul ăsta îl scriu şi pentru alţii, nu numai ca să avem noi cu ce ne lăuda prietenilor (şi-aşa deja ne-am lăudat destul!).

Publicat în diverse. Etichete: . 4 Comments »

4 răspunsuri to “Feedback”

  1. mich0u Says:

    măi, eu unul stau cu ochii pe el ca pe bec 😛
    mi-ar plăcea un pic mai des şi poate un pic mai specific (mai turistic) deşi şi impresiile personale sunt bune în a-ţi(mi) face o părere 🙂

  2. Irene Says:

    Mulţumesc! O să mă străduiesc să scriu mai des de acuma, promit!

  3. Serban Says:

    Buna!

    Eu merg pe 1 martie in Viena si stau 3 zile…ce-mi recomanzi sa vizitez in timpul asta?…si inca ceva..cam cat e o calatorie cu metroul, cu autobuzul, tramvaiul, o intrare la principalele muzee/chestii de vizitat? sunt reduceri pt studenti?…mancarea e ok ca pret?…stii ceva zone mai avantajoase pt cumparaturi?

    Imi place tot ce ai scris si imi place in mod special, cum ai imbinat maniera personala cu informatiile utile si cu poze la obiect!!! Foarte frumos, dar cred ca trebuie sa mai accentuezi putin caracterul informativ al mesajului…prin informatiile pe care ti le-am cerut :)! Pozele sunt foarte frumoase si se vede ca sunt facute cu un aparat profesional, de catre un profesionist!!…pe bune

    E foarte bine ca ai blogul asta, o informatie e foarte bine venita din partea cuiva care a mai fost si care relateaza subiectiv…experienta!!! nu informatii reci si poate false..doar sa atraga turistii, cum apar pe diferite site-uri.

    Felicitari! …si multumesc anticipat pt raspuns!, Serban

  4. Irene Says:

    Hello!

    O să caut prin carneţelul meu nişte date exacte despre bani şi de-astea şi revin cu un post luni. Nu de alta, dar acuma e târziu şi habar n-am unde e carneţelul respectiv 🙂 Iar in weekend nu-s în Bucureşti.

    Oricum, mulţumesc de aprecieri 🙂


Lasă un comentariu