Euroii

Pentru că acesta se vrea un blog „utilitar”, cu informaţii utile pentru puţinii ciudaţi care au chef de un maraton cu trenul, voi publica şi lista cheltuielilor mele, pe zile. Ideea e însă aşa: unele lucruri sunt împarţite pe jumătate, deci de costat au costat dublu decât e notat în carneţelul meu. Spre exemplu, suvenirul din acest post 🙂

La fel, dacă eu am cheltuit un număr oarecare de euro, asta nu înseamnă ca Radu a cheltuit la fel. Poate mai mult, poate mai puţin, depinde de situaţie. Din păcate el n-a simţit nevoia să-şi noteze cheltuielile, şi nici eu să fac contabilitate pentru amandoi.

Acestea fiind zise (bătăi de tobe…), iată ce-am făcut cu banii în prima zi:

Tren Muenchen – 19,5 eur
Pipi (adică WC) – 2 eur
Bilet metrou – 5,7 eur
Bagaje – 1,75 eur
Cafea – 2,7 eur
Prater – 8 eur
Souvenir – 3 eur
Apă – 1,45 eur

TOTAL: 44,1 eur

Dacă vă întrebaţi ce-am mâncat în prima zi, ei bine… sandwichuri! Multe sandwichuri aduse de acasă şi aflate în mare pericol de alterare!

Publicat în sfaturi. Etichete: . Leave a Comment »

Lasă un comentariu